Free Spirit
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Free Spirit

Ποίηση, Γραφή, Εκφραση, Ενημέρωση, Διασκέδαση
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  

 

 Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Ounkas
Admin
Ounkas


Ημερομηνία εγγραφής : 01/06/2009
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα, Πειραιάς

Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας   Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty21/12/2009, 13:50

Η έρευνα πάνω στα ηλεκτρικά κινούμενα οχήματα είναι διαρκής και για αυτό το λόγο όλο και περισσότερα πρωτότυπα μοντέλα παρουσιάζονται, με το καθένα να προσφέρει νέες δυνατότητες και καλύτερες επιδόσεις από το προηγούμενο. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε ότι πολλά από αυτά έχουν βρει το δρόμο προς τον τελικό καταναλωτή, αλλά αυτό είναι κάτι που αλλάζει μέρα με τη μέρα και κάποια στιγμή ελπίζουμε ότι θα είναι κομμάτι της καθημερινότητας του καθένα, και εννοείται εξίσου προσιτά με τα σημερινά βενζινοκίνητα.
Οι προσπάθειες των ερευνητών εκτός από την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που κινούνται με τη βοήθεια μπαταρίας (η οποία φορτίζει από το δίκτυο), προσανατολίζεται και προς την κατασκευή οχημάτων τα οποία την απαιτούμενη ενέργεια για την φόρτιση την λαμβάνουν από τον ήλιο. Μάλιστα όσο τα φωτοβολταϊκά συστήματα εξελίσσονται (αυξάνουν την απόδοσή τους, γίνονται εύκαμπτα και ελαφρύτερα) επωφελείται και η έρευνα στα ηλεκτρικά οχήματα, μιας και οδηγείται σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερη αυτονομία.

Το γνωστό MIT μας εκπλήσσει ευχάριστα ακόμα μία φορά με ένα νέο μοντέλο ηλιακά τροφοδοτούμενου αυτοκινήτου που κατασκεύασε, το οποίο φέρει το όνομα Eleanor. Η συγκεκριμένη ομάδα έχει και στο παρελθόν κατασκευάσει και άλλα μοντέλα ηλεκτρικών- ηλιακών αυτοκινήτων, αλλά το συγκεκριμένο έχει επιδόσεις που εντυπωσιάζουν.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο όχημα κόστισε 243.000 $, και θα λάβει μέρος στο World Solar Challenge που θα διεξαχθεί στην Αυστραλία. Από ότι βλέπετε στην φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο σχήμα του το οποίο είναι απόλυτα αεροδυναμικό (βέβαια σε αυτή τη μορφή μάλλον δεν πρόκειται να το δούμε στο δρόμο…).

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι εξοπλισμένο με 580 (!) φωτοβολταϊκά πάνελ, τα οποία αποδίδουν περίπου 1200 W, ενέργεια η οποία μπορεί και αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Επίσης μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι το όχημα είναι τρίτροχο (όπως άλλωστε συνηθίζεται σε ανάλογα οχήματα που πρόκειται να λάβουν μέρος σε αγώνες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Το όχημα είναι “ντυμένο” με ανθρακονήματα και κέβλαρ, ενώ ο σκελετός είναι από ατσάλι.

Τώρα όσον αφορά τις επιδόσεις του, σύμφωνα με τους κατασκευαστές μπορεί να φτάσει το μέγιστο των 145 km/h(!). Βέβαια δεν είναι δυνατόν να συντηρεί την συγκεκριμένη ταχύτητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, και για αυτό το λόγο η μέση ταχύτητα του θα είναι περίπου 85 km/h. Δυστυχώς δεν έχουν δοθεί στοιχεία όσον αφορά την αυτονομία του.
Ελπίζουμε ο αγώνας στην Αυστραλία να διεξαχθεί χωρίς απρόοπτα ώστε να το θαυμάσουμε και επί της πίστας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας   Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty21/12/2009, 13:54

Tips για να κάνετε την μπαταρία του κινητού σας να κρατάει περισσότερο.

Υπάρχουν κάποια tips που μπορείτε να κάνετε έτσι ώστε η μπαταρία του κινητού τηλεφώνου να διαρκεί περισσότερο

1. Όσο πιο αργά φορτίζει η μπαταρία τόσο περισσότερο θα κρατήσει. Οι ταχυφορτιστές μπορούν να φορτίσουν πιο γρήγορα μία μπαταρία άλλα η αυτονομία που δίνουν είναι έως και μιάμιση μέρα λιγότερη. Δοκιμάστε φορτιστές που δίνουν λίγα mAh στην μπαταρία και κάνουν σχεδόν το διπλάσιο χρόνο να φορτίσουν μία μπαταρία.

2. Aπενεργοποιείστε το 3g δίκτυο του κινητού τηλεφώνου. Όταν πραγματοποιείτε κλήσεις -έστω κι απλές για ομιλία κι όχι απαραίτητα video κλήσεις- με ενεργοποιημένο το 3g το τηλέφωνο καταναλώνει περισσότερη μπαταρία. Ρυθμίστε το τηλέφωνό σας σε απλό gsm δίκτυο.

3. Χαμηλώστε την φωτεινότητα της οθόνης. Υπάρχουν τηλέφωνα που μπορούμε να ρυθμίσουμε την φωτεινότητα μέσα από το μενού. Στα άλλα τηλέφωνα που δεν υπάρχει τέτοια επιλογή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε θέματα με σκούρα χρώματα που δεν αναγκάζουν τα pixels της οθόνης να δίνουν όλη την ένταση τους για να απεικονίζουν φωτεινά χρώματα.

4. Φορτίστε το κινητό σας όταν η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το 20% της ισχύς της. Όσο λιγότερες φορτίσεις κάνετε τόσο περισσότερο διατηρούν την ισχύ τους οι μπαταρίες.

5. Απεργοποιείστε τον screensaver έαν το έχετε ενεργοποιημένο

6. Απενεργοποιείστε την δόνηση και χαμηλώστε την ισχύ του κουδουνιού όταν σας καλούνε.

Τα αποτελεσμάτα εάν ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες είναι θεαματικά. Μπορεί η μπαταρία να κρατήσει εώς κι 50% παραπάνω στην αυτονομία.

Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας 3369-2
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ounkas
Admin
Ounkas


Ημερομηνία εγγραφής : 01/06/2009
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα, Πειραιάς

Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας   Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας Empty29/1/2010, 14:02

Είναι πλέον βέβαιο, οι δεινόσαυροι είχαν χρωματιστά πούπουλα

Η παρουσία χρωστικών στα φτερά που στόλιζαν πολλούς δεινόσαυρους επιβεβαιώθηκε για πρώτη φορά στο μικροσκόπιο -η ουρά του Sinosauropteryx, ενός μικρόσωμου δεινόσαυρου στην περιοχή της σημερινής Κίνας, είχε περίπου την ίδια απόχρωση με τις τρίχες ενός κοκκινομάλλη.

Η μελέτη δημοσιεύεται στο περιοδικό Nature και πιθανώς θα μεταπείσει τους λίγους παλαιοντολόγους που αμφέβαλλαν ότι οι δεινόσαυροι είχαν πτίλα και μάλιστα χρωματιστά. Επιπλέον, δείχνει να επιβεβαιώνει τη σχέση των δεινόσαυρων με τους απόγονούς τους, τα πτηνά.

Η ιδέα ότι οι δεινόσαυροι είχαν πτίλα και ήταν πρόγονοι των πτηνών «πιστεύω ότι είναι πια σίγουρη υπόθεση» σχολίασε ο Πολ Σερένο του Πανεπιστημίου του Σικάγο, κορυφαίος ειδικός στους δεινόσαυρους. Δεν συμμετείχε στην έρευνα, χαρακτήρισε όμως τη δημοσίευση «ορόσημο».

Για να εξετάσει το θέμα, ο Μάικ Μπέντον, καθηγητής Παλαιοντολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ στη Βρετανία, χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο για να εξετάσει ένα απολίθωμα του Sinosauropteryx ηλικίας 125 εκατομμυρίων ετών.

Ο κινεζικός δεινόσαυρος είχε μήκος γύρω στο ένα μέτρο, το μισό όμως από αυτό αντιστοιχούσε στην εντυπωσιακή ουρά του.

Το μικροσκόπιο δεν εντόπισε τις ίδιες τις χρωστικές, αποκάλυψε όμως την ύπαρξη μελανοσωμάτων, κυτταρικών οργανιδίων που περιέχουν πάντα μόρια χρωστικών. Η ύπαρjη σφαιρικών μελανοσωμάτων υποδηλώνει κόκκινο χρώμα, ενώ τα νεφροειδή μελανοσώματα αντιστοιχούν στο λευκό-γκρι. Σε γενικές γραμμές, τα πτίλα της ουράς πρέπει να ήταν καστανέρυθρα.

Ο Sinosauropteryx, πάντως, έζησε πολύ πριν από την εμφάνιση των πτηνών και δεν θεωρείται πρόγονός τους. Ήταν «ο πιο πρωτόγονος φτερωτός δεινόσαυρος», όπως διευκρίνισε ο Δρ Μπέντον. Τα πούπουλά του είχαν μήκος γύρω στο μισό εκατοστό και έμοιαζαν περισσότερο με μικρές βούρτσες.

Η νέα μελέτη, εκτιμά ο ερευνητής, διαψεύδει παλαιότερες υποθέσεις, σύμφωνα με τις οποίες τα μελανοσώματα των απολιθωμάτων είναι στην πραγματικότητα βακτήρια που μόλυναν το ζώο, και όχι φυσικές χρωστικές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Νέα απο το χώρο της Τεχνολογίας
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Free Spirit :: Περασμένα αλλά οχι ξεχασμένα-
Μετάβαση σε: